Partagez
Voir le sujet précédentAller en basVoir le sujet suivant
Égaré(e)

Re: [PS4] Bug Maj 3.0 (CCP)

le Mar 20 Mar - 15:51
Wep... en espérant que sa soit pas trop long...

Sur le forum de Paradoxplaza.com ils en parlent:

Problems introduced in version 3.00

• Performance on PS4 has gotten noticeably worse. The game lags and stutters more when moving around and playability suffers.

• Saving the game ruins the brightness of the graphics. Restart required.

• Holding triangle button to select path shape no longer works after paths have been moved to the new Decorations tab.

• Scrolling no longer works properly when navigating the Milestones view and Policies (City Planning tab) view.

• Icons hovering above buildings now fade halfway underground when zooming out, making them harder to see.

• Intelligence Agency coverage area efficiency is identical to Police Headquarters. The description of the new building suggests it's supposed to cover a larger area. When also taking into account that the Intelligence Agency comes with higher maintenance costs (water usage), fewer patrol cars and holding cells than the Police Headquarters, then it doesn't add up from a balance standpoint (High-Tech DLC service building).

• Nanotechnology Center does not attract visitors as well as tourists and the leisure info view doesn't recognize its impact on the surrounding area. I haven't tested all the unique buildings added in the Content Creator Pack, so there could be others not working (High-Tech DLC unique buildings).

• Semiconductor Plant does not attract visitors as well as tourists and the leisure info view doesn't recognize its impact on the surrounding area. I haven't tested all the unique buildings added in the Content Creator Pack, so there could be others not working (High-Tech DLC unique buildings).

• Pop-up "tutorials" and warnings don't close when pressing the circle button.

Admin

le Mar 20 Mar - 16:17
ah bah je venais sur le sujet, pour m’apprêter à les contacter - parfait.
Edit : je voulais voir le sujet sur leurs forum et ajouter ce point "Le nom de l'icône politique pour le stade est "not localized " s'il ne figure pas dans les commentaires, mais il doit y avoir un problème avec le site paradox :/
Admin

le Mer 21 Mar - 9:11
ça y est, j'ai enfin pu y accéder. Par contre, je m'attendais à un post officiel (ci-dessus), ce qui n'était pas le cas. 
Du coup, j'ai ouvert ce sujet pour signaler.  Chirper
Égaré(e)

le Mar 10 Avr - 19:34
Et bien on peut dire qu'il se foute de la geule du monde sur la PS4. Tjs pas de MAJ correctif du patch 3.0 et sa fait 3 semaines.

Et évidement sa fait 3 semaines que je ne joue plus a Cities... Ils peuvent dire adieu aux prochain DLC en ce qui me concerne et je revends mon jeux.
Égaré(e)

le Mar 10 Avr - 19:58
Pour ma part j'ai abandonné ma ps4.
Admin

le Mer 11 Avr - 1:50
Je n'ai pas plus d'infos pour l'instant. Le jeu reste toujours plus complet sur ordinateur.
Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédentRevenir en hautVoir le sujet suivant